קוביות קרח קלאסיות

 

מכונת קרח תעשייתית למכירה

 

מכונות לייצור קוביות קרח

 

לקרח יש מגוון שימושים. בכל פעם שאתם רוצים לקרר את המשקאות שלכם, במיוחד בימי הקיץ החמים, קוביות הקרח יעשו את העבודה. במקרים בהם אתם יוצאים לטיול בטבע ולוקחים אתכם אוכל ושתייה הדורשים שמירה בקירור, תוכלו בקלות להוסיף קרח לצידנית שלכם וליהנות משמירה על טמפרטורה קרירה בתוכה. כמו כן, כאשר מדובר על מסעדות ובתי קפה, השימוש בקרח נעשה בתדירות גבוהה עוד יותר. כל כוס מיץ או קפה קר מגיעה ללקוח בשילוב כמה קוביות קרח. הקרח משמש מסעדות או ברים להכנת קוקטיילים ומשקאות גרוסים. הקרח משמש גם מטבחים קטנים או גדולים, לטובת קירור נוזלים חמים במהירות או לשמירה על רעננות מוצרים שונים. לכן, חשוב ומומלץ לכל בית עסק העושה שימוש רב בקרח, להחזיק מכונה ליצור קרח שתספק עבור השימושים השונים קוביות קרח ללא הגבלה.

 

מכונת קרח תעשייתית

 

לבתי עסק גדולים כמו בתי מלון או אולמות אירועים, הנצרכים לקוביות קרח בכמויות גדולות, יש מגוון מכונות קרח תעשייתיות היכולות לספק יותר מ-400 קילוגרם קרח מדי יום.

 

מכונה לייצור קוביות קרח-מחיר

 

מחירם של מכונות הקרח, משתנה בהתאם למשתנים הבאים:

 

הספק המכונה – מכונות קרח גדולות לשימוש תעשייתי, מספקות כמויות גדולות יותר של קרח ביחס למכונות קטנות יותר. ככל שהמכונה מספקת יותר קילוגרמים של קרח ביום, כך מחירה יעלה.

 

פונקציות נוספות – ניתן לרכוש מכונות קרח בעלות תא אחסון בגדלים שונים לקוביות הקרח. כמו כן, ישנה אפשרות לשלב מערכת לטיהור המים מהם המכונה מייצרת את קוביות הקרח, תוספות אלו בדרך כלל יעלו את מחיר המכונה.

 

מה חשוב שיהיה במכונת הקרח שלכם?

 

אפשרות לפירוק מהיר לטובת ניקיון הצינורות והמכונה

ציפוי המכונה מחומרים העמידים במים למניעת חלודה או עובש

מערכת הפעלה אוטומטית המכניסה את המכונה לפעולה בשעת הצורך

 

ברון או.קיי-ציוד מטבח למקצוענים

אנו בחברת ברון או.קיי, מספקים מגוון מוצרים שימושיים למטבחים גדולים וקטנים. בין מגוון מוצרינו, אצלנו תוכלו לרכוש מכונות ליצור קרח במגוון גדלים ובעלי תפוקת קרח משתנות בהתאם לצורך. אצלנו לא תיהנו רק ממוצרים איכותיים, אלא גם משירות תיקונים יעיל ומהיר.

ציוד מקצועי למטבח ממגוון מותגים